Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови повернення для товарів належної якості
Шановні покупці! Ви знаходитесь на цій сторінці і зараз читаєте ці рядки з однієї причини: переживаєте, наскільки надійно та безпечно купувати товари в інтернет-магазині TELE-SHOP, і чи не буде жодних проблем при поверненні чи обміні товару? Ми самі купуємо через інтернет. Ми вже багато років імпортуємо товари в Україну та продаємо через інтернет. Ми знаємо, що потрібно зробити для того, щоб покупки в інтернеті були простими, зручними та безпечними. Саме тому повернення та обмін товарів, куплених у нашому інтернет-магазині, здійснюється просто, зручно та безпечно. Відповідно до ст. 93 Закону України "Про захист прав споживачів" товар належної якості можна повернути назад до магазину за умови, що ви ним не користувалися. На повернення та обмін товару у вас є 14 днів з моменту отримання товару. Правила повернення (обміну) товарів Повернути товари можна тільки в первозданному вигляді: повна комплектація, включаючи коробку та наповнювач із пінопласту, зарядку, інструкцію, додатковий набір інструментів та болтів. Відсутність слідів використання, забруднень, вм'ятин, подряпин. Також відсутність слідів втручання сторонніх осіб у механічні та електронні агрегати техніки. Про це свідчить наявність фірмової наклейки на стику кількох частин корпусу техніки. Без зняття якої неможливо проникнення до агрегатів. Повернення чи обмін Повідомте інтернет магазин TELE-SHOP про повернення або обмін за телефоном Завантажте, роздрукуйте та правильно заповніть "Заяву на повернення/обмін" Заповнений бланк заяви на повернення (обмін) вкладіть у посилку з товаром, що повертається — це обов'язкова умова повернення (обміну). Без заяви повернення не буде ухвалено. Усі пункти заяви є обов'язковими до заповнення. Доставка повернення здійснюється за рахунок покупця. У разі, якщо буде встановлено, що повернення відбулося з вини інтернет-магазину, ми компенсуємо суму доставки посилки з поверненням. Повернення, надіслані за рахунок інтернет-магазину, не буде прийнято. Якщо ви здійснюєте обмін на ту саму модель (той самий артикул товару), він провадиться без доплат/виплат, незалежно від змін ціни на даний товар. Якщо ви здійснюєте обмін на інші моделі (інші артикули товарів), ви вибираєте товари виходячи з фактично сплаченої вами суми за цінами, що діють на даний момент.
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.